8 Kasım 2013 Cuma

Yasmin'ce Mutfak Tavsiyeleri / Çeyizlik Kahvaltı Takımı Önerisi ..

Yasmin'ce Mutfak Tavsiyeleri

KARACA COUNTRY KAHVALTI TAKIMI
Bugünler de mutfak ve mutfak malzemeleri korkunç şekil de ilgimi cezbediyor ve kendimi onlara bakmaktan alamıyorum. Hele de KARACA 'nın yeni kahvaltı takımlarını ise anlatmaya malesef burda sayfalar yetmez tam bir vintage orneği.
Zaten içinde bulunduğumuz dönem de 60'lar - 80'ler arası yılların tarzını yaşatmak moda..
Beni o yıllara atsalar okadar mutlu ve huzurlu yaşarmışım ki.. 
Çiçek gül detaylı cicli bicili minik motifler desenler sanki hepsi birleşip beni çağrıyorlar :))
Hele de Fransız ve İngiliz tarzı tabaklar bardaklar ve servis takımları.
Vintage denildiğin de de KARACA 'nın bu muhteşem ürünleri aklıma geliyor o sebeple.. 

Ve size 2013 -2014 serisi olduğunu tahmin ettiğim mukemmel bir kahvaltı takımı tavsiye edicem bugun :) 
Şahsen ben kendime almaya niyetlendim bu eşsiz güzelliği... :))
Bence KARACA Porselen ile sofralarınıza güller açacak.. Kahvaltılarınız adeta bir gül bahçesindeymişsiniz gibi hoş tatlı esintiler ile geçecek...
Eeee ne diyorlar dı reklamların da... 
HER YILIN MODASI KARACA .... :))) 

peki bu takımın için de neler mi var ?


33 parçadan oluşuyor;

- 6 adet Servis Tabağı - 6 adet Pasta Tabağı

- 1 adet Demlik (Kapaklı) - 6 adet Çay Fincanı - 6 adet Çay Fincan Tabağı - 6 adet Çay Kaşığı

- 1 adet Sütlük - 1 adet Şekerlik (Kapaklı)

- 2 adet Kayık Tabak - 1 adet Tuzluk  - 1 adet Biberlik

yani bir sofra kurduğunuzu düşünün bu mukemmel takımla :)))
bütün söyeleyeceklerim şimdilik bu kadar... 

Afiyet 'le...

Hiç yorum yok: